OT trocha politickeho plkania, snad mi to bude odpustene aj ked je este velmi rany piatok; no a potom aj taky nespecificky navrh na juhomoravsku hw-listovicu; was: taky pondelkovy

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Leden 15 19:32:48 CET 2014

Aha. No, urcite to tak je, ako pisete - neda sa upriet, ze sa vacsinou
vedel trafit do noty svojho vacsinoveho volicstva bez toho, aby nejako
vyznamnejsie nastval ten zvysok (aj ked ho pochopitelne podrazdit
musel)... Akurat ze mne sa - snad z pochopitelnych dovodov - zapisali do
pamate skor Meciarove roky a vyroky, co prisli potom...

A tie veci pri odchode z hospody, viete, kedze asi sme specificky narod,
tak to ako divne nevnimame - trebars tie tance a spevy nam k tomu tak
akosi prirodzene patria... ;-)

Naviac "banan" a "bananik" tu nie je narodne ci dokonca narodnostne
specifikum - pouzil som to len v zaujme priblizenia sa tej
polnohospodarskej teme.

... no a nemohli by sme toto (aj ine) predebatovat pri nejakom pive,
trebars prave v Brne ci v okoli, povedzme niekedy na prelome jari a leta?

wek