STM32439I-EVAL2 SW?

Středa Leden 15 18:40:30 CET 2014

Dekuji velmi, k pocitaci jsem se dostal az ted a skutecne vypada, ze to
LCD tam bude. Zbyva otazka, co za chip je u toho modulu kamerky, to zda
se ve zdrojacich neni...

Jinak k tem STM - na webu se skutecne spatne hleda, ale obecne podpora k
samotnym procesorum (dokumentace, knihovny ve forme zdrojaku, priklady)
je skvela, a hlavne ty MCU maji vse, na co si clovek vzpomene v zakladu,
ted i tu podporu SDRAM (no nedaji se zatim sehnat ale to se snad zlepsi...)