programovani pro deti

DeeJay deejay na email.cz
Středa Leden 15 09:24:27 CET 2014

Máte pravdu, ten Minecraft není asi až tak dementní zábava jako ji my, dříve
narození bereme, nicméně pokud ho budu chtít vést k praxi práve přes
Minecraft, budu se ho muset naučit a to se mi zatím moc nechce. Nevím jestli
to bylo tady, ale někdo postoval funkční 8-bit procesor udělaný v minecraftu
:-) https://www.youtube.com/watch?v=LddiTvBHFTM

Jara

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Glajc Pavel
Sent: Tuesday, January 14, 2014 10:11 PM
To: HW-news
Subject: Re: programovani pro deti

Já ten Minecraft řešil asi před pěti lety, když to v republice začínalo.
Mladej byl tenkrát členem jakéhosi týmu, prý snad spolupracovali i s
autorem.
Taky jsem mu tvrdil, že je to na nic, že je to hra.....Pak mi ukázal dekodér
sedmisegmentového displeje postavenej z těch Minecraftových kostek, kanálů a
já nevím čeho.

Ač jsem se snažil sebevíc vůbec jsem nepochopil ty jejich schémata, taky
jsem mu tvrdil, že schémata je třeba malovat tak, jak je zvyklejch 99% lidí
na planetě. Ale měl svou hlavu. Teď začal studovat elektroprůmku a aspoň má
základy těch logickejch obvodů. V Mine dělal i model naší chaloupky,
rozmístění nábytku.... Takže za tenhle program bych se asi přimlouval, spíš
bych ho popostrkoval k praktickýmu využití. Můj mladej má k dispozici celkem
slušně vybavenou dílnu, laboratoř, ale stejně sedí furt u mašiny. Taky byl
na elektrotáboře ve Štěpánově, tam čuchnul i k trafopájce v kolektivu se
lépe motivuje a popostrkuje tím správným "naším" směrem.
Pavel Glajc