designspark

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Úterý Leden 14 21:24:43 CET 2014

Ja som designspark v obmedzenej miere pouzival, dokonca to bolo
podmienkou jedneho contestu, ktoreho som sa zucastnil. Nastastie to
malo aky-taky import z Eaglu. Za tu dobu som sa s tym velmi
neskamaratil a tiez som neprisiel na to, ako udrziavat plosak
"synchronizovany" so schemou.
Velmi rad som sa potom vratil k Eaglu, ako k intuitivnemu a milemu programu.

Tenhle spusob navrhovani plosnaku zda se mi ponekud nestastnym..