OT: konex mailu

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Leden 14 20:28:59 CET 2014

Jenze to nebudu mit konferenci fyzicky na PC coz mi opravdu vadi. Jisty
cas jsem to tak mel, ale jen do te doby nez jsem potreboval najit neco v
konferenci a jak na potvoru mi nesel internet.
Mam archiv konference stale ulozenej od te doby co jsem na HWnews a
pravidlene v nem hledam.

Navic s pouzivanim web rozhrani mame posledni dobou take problemy -
resp. proxyna v praci s ni ma nejake problemy - pokud jsem pripojen na
web rozhrani gmailu tak me proxyna odmitne autorizovat s tim, ze browser
se znovu nezepta na opetovnou autorizaci a musim tab zavrit a znovu se
autorizovat pri spusteni noveho okna. Coz je skvele kdyz mate rozepsany
nejaky mail.

Jinak mi prijde usmevne jake pozdvizeni zpusobuje ten podpis (7kB), za
ktery primarne nemuzu, a ktery je mi vytykan zvlast jako adminovi, a
maily ve vlakne "Mikro C PIC - string - problém" maji namatkou 60-80kB a
obsahuji jako odpoved sedm slov!

RV