Moduly s NRF24L01 - SW

Úterý Leden 14 20:17:16 CET 2014

Moznosti je vice, zalezi co od toho chcete a jak moc tomu chcete venovat
casu.
Docela promakle to ma TI , napriklad SPI moduly s CC1101 pořídíte mezi 5 az
8$, na strane PC pak muzete pouzit treba
http://www.ebay.com/itm/RF-Transceiver-10mW-FSK-USB-Interface-Wireless-Module-Serial-Module-CC1101-/301063045850?hash=item4618c182da
tvari se to jako seriovy port  jede na 433 respektive 868MHz
Pokud napriklad mate cc debugger od TI nebo treba toto
http://www.ebay.com/itm/Zigbee-Emulator-Debugger-Programmer-Support-CC1110-CC2430-CC2530-CC2540-CC2531-C-/300964147673?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4612dc71d9
jde k tomu primo pripojit SPI modul s CC1101 nebo libovolnym jinym RF
komunikacnim IC od TI a pokud nainstalujete
http://www.ti.com/tool/smartrftm-studio muzete zacit komunikovat vcetne
prehledu o tom co se deje v RF.