programovani pro deti

DeeJay deejay na email.cz
Úterý Leden 14 18:11:01 CET 2014

Zdravím spoludiskutéry,

mám doma 8mi letého kluka a přemýšlím, jak ho přesměrovat z použití PC a
tabletu namísto herní konzole na něco smysluplného.
Nemusí to být nutně kódování, ale něco co posune tyhle počítací stroje do
roviny praktické. Zatím paří Minecraft nebo různé Flashovky
(některé kupodivu logické a zajímavé). Takže bych si představoval něco, co
nějakou hravou formou donutí dítě něco tvořit.
Kupodivu jsem docela cucel na ten blbý Minecraft jak mladej zadává nějaký
příkazy do konzole a nemá s tím problém. Takže něco co bude mít
grafickou interakci, by bylo asi bylo průchodné. Možná popřemýšlím nad
nějakými hrátkami v excelu.
Co vy na to? řešili jste to někdo ?

Jara