Moduly s NRF24L01 - SW

Úterý Leden 14 16:57:32 CET 2014

Prisly mi konecne tyhle moduly
http://www.ebay.com/itm/200963287312?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
a mam par otazek, pokus je uz nekdo pouzival
- je k tomu nekde schema? (chapu, asi neni nezbytne)
- jestli chapu dobre, je to ten transceiver a k tomu zesilovac, tady
stoji otazka - transceiver umoznuje nastavit vystupni vykon, je to
delane na plne kule nebo to bude delat paseku a radsi min?
- s tim souvisi takova otazka, jak je to kompatibilni s CTU??? Nezarusi
to WiFi? (nebo naopak?)
- jaky muze byt realny dosah s tema pendrekama ve zdene budove? Na
volnem prostranstvi pisou 1km... ???
- jak jsou na tom moduly za 30Kc bez zesilovace s antenkou na plosnaku?
(metry, desitky m, vic?)
- ma nekdo hezky odladeny soft nejlepe pro STM32? Nasel jsem spoustu
ruznych zdrojaku ale nic se mi nelibi...

---
Tato zpráva neobsahuje viry ani jiný škodlivý kód - avast! Antivirus je aktivní.