elektronicke dema s mcu - napady

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Leden 14 16:47:00 CET 2014

> Ukazka/trening logickych operaci (jestli to tedy neni to "uhadni funkci")?
> LED3= tlac1  tlac2 nebo LED3=(NOT tlac3) XOR (tlac1  tlac2)
> Samozrejme by sly udelat i slozitejsi vicevstupove.

Hm. Trochu sa toho bojim - tie LED su v rade, bude to dostatocne ilustrativne/pochopitelne pre tie deti? (samozrejme ako hadanka pre dospelych dobre :-) ).

> ak by si pribastlil piezo, tak by si mohol mat slusny bzuciak a
> demonstrovat rozne zvuky, ich obalky a tak podobne.

To je dobry napad, len neviem, ci piezo je to prave orechove pre tento ucel... Plus to ovladanie vzhladom na obmedzne moznosti indikacie bude asi tiez dost drevene... Ale namet je to fakt dobry.

> Dalsia moznost by mohla
byt nejake teplotne cidlo, ci uz 1-wire alebo klasicka KTY...

To sa mi tiez paci. Mam poruke nejake NTC, to im dam aj zmerat a potom mozeme hovorit aj o metodach ako z toho dostat cislo predstavujuce teplotu.... Zda sa mi to tieaz ako potencialne pracny ale zaujimavy napad.

Dakujem

wek