Zaměřování s moduly 433Mhz

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Leden 14 00:01:53 CET 2014

Přesně tak,
*http://radio.qrp.cz/datasheet/rob80/rob80.jpg

*přijímače mám dva, ladění bylo varikapem a nevím proč jsem měl pocit,
že napětí pro něj se získávalo měničem s MH5460 :-)

Ve schéma to není, vsadil bych se, že v mém ROB je !

Na táboře jsme se stím vyblbli. Já tenkrát naladil místo lišky nějakého
vášnivého radioamatéra ( nebo maják?? ) a do večera mě všichni hledali :-(