Zaměřování s moduly 433Mhz

Holas holas na holas.info
Pondělí Leden 13 19:45:20 CET 2014

Kdyz jsem asi pred ctyriceti lety zkousel honit lisku, pouzivali jsme
prijimace se dvema antenami s prepinacem. Prepinala se myslim kratka
Yagina na priblizny smer k vysilaci na maximum signalu a feritka, kterou
se zameroval presny smer na minimum signalu.
Ale uz se vubec nepamatuju na jake frekvenci se liska honila.

Bobes