Re[4]: Zaměřování s moduly 433Mhz

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Pondělí Leden 13 19:35:18 CET 2014

Ještě dovětek k mému mailu. Také by bylo možné použít předchůdce švýcara a sice anténu ZL (dva dipoly vzdálené lambda/8) jeho nevýhodou je ovšem izolované ráhno mezi dipoly. Ale pokud si vzpomínám chodil o něco lépe než švýcar.
Pavel Glajc

----- Původní zpráva -----
Odesilatel: "Draček Fráček" <dracek.fracek na gmail.com>
Příjemce: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 13.01.2014 14:17
Předmět: Re: Re[2]: Zaměřování s moduly 433Mhz

U dvou prvkove asi ne, ale u vice prvkove by to melo platit.
http://www.qsl.net/oh4jzj/hb9cv5.htm

M.

Dne 13. ledna 2014 12:43 Glajc Pavel <pavel.glajc na del.cz> napsal(a):

O tom jsem nikdy neslyšel. Můžete uvést zdroj těchto informací. Z principu se mi to nezdá.
Pavel Glajc

.
Navíc HB9CV se dá navrhnout na maximální P/Z poměr (vhodné pro vysílání), nebo na maximání zisk, hlavní lalok je pak ostřejší. Tomáš