Ultrazvukovy sonar

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Neděle Leden 12 22:40:28 CET 2014

Dobrý den,

To je docela dobrý nápad. Zkusím to nejdřív zalít v igeliťáku celé
silikonovým olejem. Ale asi to nechám až na léto :-) Nejde mi o nějaké
praktické využití, spíš mne zajímá, jestli to bude ve vodě něco ukazovat
:-) Hloubku, ryby, atd. Kamarádovi jsem koupil na jaře tohle:
http://www.ebay.com/itm/100m-LCD-Fish-Finder-Portable-Underwater-Sensor-Alarm-Transducer-Fishing-gift-/181298888644?pt=AU_Accessories_Tackle&hash=item2a36417fc4
Hloubku to prý ukazuje dobře, občas, když pod ním projede nějaká velká
ryba (nebo hejno), tak jí to také asi zachytí. Tak mne napadlo, jestli
by to Arduino nedokázalo také změřit hloubku vody :-) Když zničím čidlo
za 2$, tak se nic nestane :-)

S pozdravem,

--
  Aleš Filip