free antivirak?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Neděle Leden 12 19:02:08 CET 2014

Moje zkusenost....
Ja take pouzival ten free mrkvosoft. Jenomze je to cca dva mesice co ntb
navstivil cryptolocker.
http://www.zive.cz/bleskovky/cerv-cryptolocker-vam-zasifruje-soubory-a-pokud-nezaplatite-smaze-klic/sc-4-a-171005/default.aspx
Super vec, clovek si rika, ze kdyz antivir bude z dilny autoru OS tak je
to OK. Vcetne aktualnich aktualizaci ..... bohuzel NENI!
Podobne na tom bylo stolni  PC AVG, sice o 14 driv dyl a uplne jiny
stroj, ale tak to bez problemu PC navstivilo.

Na PC ( stejne podminky jako prvni ntb )  s free Avastem to nepropuklo -
vcas to zarvalo a pozadovalo kontrolu po restartu.