free antivirak?

Jindroush kubecj na asw.cz
Neděle Leden 12 17:45:38 CET 2014

To je vase bezpecnost, ne moje. Nikomu nic nenarizuju, jen se divim.
Proste neda mi, kdyz nekdo propaguje sunt, kdyz se da vybrat dostatek
kvalitnich nastroju.

Vsechny ty testy maji jasne metodiky a samozrejme do jiste miry trpi tou
synteticnosti. Nic lepsiho nikdo nevymyslel, bezna uzivatelska zkusenost
jaksi o nicem nevypovida.

Ale ano, nekdo vybira auto podle barvy, no.