free antivirak?

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Neděle Leden 12 13:21:11 CET 2014

No tak historka ze zivota. Mel jsem na slozebnim notasu AVG. Nadseny jsem z
nej sice nebyl (pripadalo mi, ze s kazdou dalsi verzi je notas pomalejsi a
pomalejsi - vyrazne), ale holt ho firma nakoupila, tak jsem ho pouzival.
Jednoho (nemohu rict krasneho) dne jsem mel z notasu spatny pocit, stahnul
jsem par "stand-alone" AV testu jinych firem a vsechny potvrdily mou obavu.
Virus byl tam. Ten spatny MS antivirus ho nasel taky - a tehdy sel AVG pryc
a od te doby ziju s tim microsoftim. A jsem spokojeny, i rychlost se mi zda
lepsi (ano, vim, ze testy tvrdi opak) Takze se klidne priznam - ano, v
tomto pripade dam na svuj dojem.

PS: virus jsem chytil 2x. Poprve kdyz jsem kamaroadovi na kolejich pujcul
svuj pocitac (rok 1990, Yenkee Doodle, kdo si pamatuje - tak byl
odstranitelny pomoci programu Debug:-D) a podruhe jak prosel pres AVG
radove pred 4 lety. Takze statisticky to moc nevyhodnotim:-D
Marek