Problem zemnich smycek

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Neděle Leden 12 05:42:31 CET 2014

Prajem podobne dobre rano,

dakujem za tip na zaujimave stranky. Trochu som po nich surfoval, avsak nie
po sekcii filozofovanie, ale po tych s popismi elektroniky. A nasiel som,
ze pan Kubac sa zaoberal aj diferencialnymi oz, takze skusenosti ma. Vsimol
som si vsak aj to, ze ma okrem velmi sirokych vedomosti z elektrotechniky a
chemie, aj skvele spisovatelske schopnosti. Publikovat co dva dni novy
clanocek, to mohol dotiahnut v zivote aspon na docenta... :)

Inak Sasa, rad by som Vam urobil malu poklonu a spytal sa, ci tak ako
p.Kubaca mate prelustrovaneho na internete kazdeho jedneho clena tejto
konferencie...? :)

A.

Dňa 11. januára 2014 9:21, Alexandra Svobodová
<hwnews na zirafoviny.cz>napísal(-a):