free antivirak?

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Leden 11 21:56:38 CET 2014

Např: http://free.avg.com/cz-cs/free-downloads

BTW myslím, že free antivirák od žádné firmy nemůže být o nic méně účinný než jejich placené verze. Byly by sami proti sobě, kdyby vydali free verzi, která by cokoliv propustila. Ostatně právě u tohohle AVGčka je porovnávací tabulka odlišností free a placené verze a je z ní vidět, že v placené verzi jou navíc spíše jen (víceméně otravné) kosmetické doplňky.

Jakub Šerých