Otáčky motoru

Sobota Leden 11 14:10:54 CET 2014

Hezké odpoledne,

	motorek je typ J 22 SF 96, má cca 20W a nepotřebuji jej reverzovat :-)
Ačkoli to "SF" si nejsem moc jistá, nápis je poněkud rozmazaný. Teďka se
k němu už nedostanu, protože jsem přístroj po vyčištění zase složila.
Jen  mi připadalo, že jde moc rychle, ale podle všeho to bylo je zdání.
Chtěla jsem ale mít jistotu, že ještě nehloupnu.

	Saša Svobodová