Problem zemnich smycek

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Sobota Leden 11 05:20:38 CET 2014

Dobre teda, priznavam, ze obvodom rlc nerozumiem a zostaneme pri tom jednom
velkom nedorozumeni... Aby sa mu predislo, chcel som po Vas aspon aku taku
blokovku.

Co sa tyka rieseni, no ci Vam vyhovuje alebo nie, je len cisto Vase
rozhodnutie do toho Vam ja nemozem moc kecat. Koniec koncov terajsie
riesenie ako aj to planovane s diferencialnymi signalmi, su len Vase
statisticke pokusy...

Ale ak mam povedat svoj nazor, tak si myslim, ze riesenie s tymi
diferencialnymi signalmi moze celu konstrukciu urobit nepomerne zlozitejsou
a predrazit ju. Okrem toho sa mozu vyskytnut problemy technickeho
charakteru, o ktorych doteraz netusite. Neviem ake su Vase prakticke
skusenosti, ale aj diferencialne zosilnovace maju svoje svetle a temne
zakutia, a toho by ste si mal byt vedomy.

A.