Nezname SMDcko

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Leden 10 21:04:43 CET 2014

JJ, já ho nepotřebuju nikde shánět. Mám ho v té LED žárovce, ze které to hodlám udělat (Ikea LEDare). Jen jsem chtěl zjistit jakým napětím to lze napájet a jak mohu případně schéma upravit. Zdá se, že je to téměř perfektní, protože to půjde dvěma LiIonkama a ještě to má pin na regulaci jasu/vypínání.

Jakub Šerých