D2PACK, KiCad, Chlazeni

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pátek Leden 10 17:53:52 CET 2014

V souvislosti s vedlejsim vlaknem mam nekolik dotazu:)

1) Mate nekdo odhad kolik je mozne rozumne vyzarit tepla primo plosnakem?
(neco ve stylu "D2Pack pripajeny na plosku medi 2x1 cm na plosnaku mohu
pocitat xxxW)
2) pomuzou tomu nejak prokovy a vrstva medi z druhe strany? (predpokladam,
ze ano, ale o kolik?)
3) Jak ty prokovy rozumne v KiCadu udelat?
4) Jak nejjednoduseni zakazat v KiCad na nejake oblasti nepajivou masku?

Snad jsem to napsal aspon trochu srozumitelne. Vim, ze 1) a 2) zavisi i na
hromade dalsich faktoru, jde mi proste o nastrel "od oka"
Diky,
Marek