jak dodatecne chladit pouzdro D2PAK

Pátek Leden 10 15:49:01 CET 2014

Měnič jsem spustil a začal měřit a počítat. Převádí 12/32V a měl
omezovat při výstupním proudu 5A., omezuje při 8A. Při zanedbání zvlnění
teče tlumivkou 21,3A, spodní tranzistor (co se odletoval) vede 0,625
periody. Za studena má 8 mOhm, úbytek 171 mV a výkon 3,64W.  Při 175 st.
už má odpor a tím i ztrátový výkon dvojnásobný, cca 7,3W. K tomu ještě
nějaké přepínací ztráty, ztráty při dead time... Takže bez lepšího
chlazení asi neměl šanci.
Anděl