Nezname SMDcko

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Leden 10 13:37:12 CET 2014

Vim, ze zde jsou "hledaci pokladu",
nepomohl by mi nekdo prosim najit datasheet od menice pro napajeni LEDek? Je to 6ti nohe SMDcko (s jednou prostredni nohou tlustou asi kvuli odvodu tepla) a je na tom napis N2404 a ve druhe radce 3360.
Nachazi se to v LED nahrade standardni 12V halogenky s reflektorem. Protoze sviti moc hezky, je mym cilem si ji predelat na napajeni nizsim napetim a udelat si z ni kapesni svitilnu.
Hlavne mi prosim nerikejte LMGTFY :-))) Googla jsem potrapil myslim dost, a dokonce jsem se dostal i ke specializovanemu katalogu LED converteru National, ale najit se to stale nedari ...

Predem diky

Jakub Serych