prevody SEPA

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Leden 9 11:48:41 CET 2014

Netusim, kde zobrali to cislo 28. 1.2.2014 je termin pre zavedenie
jednotneho prevodneho systemu SEPA v ramci eurozony, co je 18 krajin. Mimo
eurozony je termin 1.10.2016. Pokial viem, banky mimo eurozony uz aj teraz
prevadzaju EUR v ramci SEPA, ale mozu si prihodit (a prihadzuju si)
poplatky za prevod do/z lokalnej meny podla lubovole. Samozrejme sa najdu
banky, ktore to v ramci konkrencneho boja nerobia, takze si treba podrobne
precitat vsetky drobne pismenka.

Mozete prosim presne odcitovat, co Vam ta banka poslala?

wek