zapojenie reproduktoru

Čtvrtek Leden 9 08:49:00 CET 2014

Asi záleží na tom, co je to za reproduktor, pokud nějaký malinký 0,5W, tak
bude mít malou indukčnost. Kdysi jsem místo PC speakeru připojil velký
basový reproduktor, byla to nějaká 286 až 486 (už přesně nevím) a hrálo to
a neshořelo nic. Ale jeden spolužák mě tehdy varoval, že ten reprák se budí
přímo výstupem CPU a že by ho mohla nějaká špička zničit.

P.K.