Arduino a graf

Tomas Chvatal tchvatal na fordiag.cz
Středa Leden 8 15:29:12 CET 2014

Take jsem se dival na Processing.
Za hodku jsem v tom zkopiroval nejaky projekt s FFT, doplnil par podminek
a mam program co jsem chtel na "mereni" frekvence ze zvukovky.
Hezke. Diky za tip.

To spousteni EXE - v akt. verzi je chybka ktera generuje spatne soubor
lib/args.txt
V nem jen vzajemne prohodte prvni dva radky a zacne to fungovat.

s přáním hezkého dne / Best regards
Tomáš Chvátal
tchvatal na fordiag.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "Ales Filip" <nostromo na khnet.info>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 8. ledna 2014 14:13
Předmět: Re: Arduino a graf

Dobrý den,

Jak jsem se díval, tak gnuplot umí načítat data jenom ze souboru.
Podařilo se mi rozchodit Processing, a ten umí načítat data přímo ze
sériového portu, takže přímo z arduina. Na zobrazení, jak se mi mění
hodnoty na analogu to naprosto stačí.
Umí to dokonce i export do spustitelného souboru, ale ten mi bohužel
nejde potom spustit. Ale to mi zase až tak nevadí.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora