Termostatické hlavice v Lidlu

Středa Leden 8 12:08:48 CET 2014

Jej já si taky dělám podlahovku a na celý barák mám těch termohlavic 10.
Koupil jsem ventily Coterm, hlavice 95REM http://coterm.cz/ Proti jiným
hlavicím mají sice pomalejší odezvu, ale menší spotřebu (1W). Chtěl bych
se pokusit to řídit lineárně, pak by jako vedlejší efekt byla spotřeba
ještě menší (neohřívá se zbytečně vysoko). Jaké máte hlavice a jaké s
tím jsou zkušenosti?
Anděl