Bezduvodne zasekavani CNC v pravem uhlu [Re: rezani hliniku laserem]

Středa Leden 8 06:31:04 CET 2014

Ja bych to videl tak, ze jak serva tak krokace muzou zajistit v jistych
mezich stejnou presnost a chovani, jen ty servopohony budou 5x drazsi
nez KM. A KM pak maji sve limity, kdy uz je neni mozne pouzit.