Uhlovy SMA konektor do DPS - delsi

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Úterý Leden 7 22:47:15 CET 2014

Jirko,

mě by úplně stačilo, kdyby vyhazovali nějaké desky, z kterých bych si ty
kvalitní přeměřené konektory vypájel :-)

Honza

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jirka Mww <jirka.mww na gmail.com>
Datum: 7. 1. 2014
Předmět: Re: Uhlovy SMA konektor do DPS - delsi

"

Když my nemáme ten vektorový analyzátor.... takže můžeme být spokojeni s
každým SMA konektorem

Nedalo mi to ((::  Kdybyste v CERNU nějaký odepisovali, stojím ve frontě

2014/1/7 balu na home <balu na k-net.fr(mailto:balu na k-net.fr)>
" Zdravim,
pravouhle SMA sa robia rozne dlhe, ale vysoke som nikdy nevidel.
Pozrite sa do katalogu napr. http://www.jyebao.com.tw/product-1.php
(http://www.jyebao.com.tw/product-1.php)
maju celkom slusny sortiment a dobre ceny. V Cechach ich predava aj v malom
mnozstve Transtech (Jan Kuzel kuzel na transtech.cz(mailto:kuzel na transtech.cz))
.
b.

p.s. k tym CERNovskym cenam. Kvalitne SMA konektory nie su lacne. Stoja
radovo 3-10 Eur za kus, rovno od vyrobcu. Hovorim o znackach typu
Rosenberger, Huber Suhner, Pasternack a podobne.
To co sa predava vo Farnelli (Molex, Tyco a pod.) je predrazeny lowcost,
ktory viete kupit inde za euro a viacej by som zan ani nedal. Na pracu do
500 MHz s nizkymi vykonmi je to pouzitelne.
Rozdiel v parametroch medzi kvalitnym SMA konektorom a wifi konektorom z
Ciny je priepastny. Zmerajte ho raz vektorovym analyzatorom a presvedcite
sa...