Termostatické hlavice v Lidlu

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Leden 7 19:11:01 CET 2014

Jo, ja mam bohuzel kombinovany s ohrevem teple vody  ( Dakon 24BK )
takze bezi "stale"
Co me pekne stve, na desce elektroniky je sitove trafko, ktere je
rozpalene do "bela". Neda se na nem udrzet ruka.

Odber v klidu okolo 9W , do tepla jde minimalne polovina na tom sitovem
trafu.

Urcite by slo trafko udelat ucinnejsi, nez se k tomu dostanu, nejspis
ten kotel bude na konci sve zivotnosti :-(