Jak na statistiku rychlosti a směru větru?

Ales Filip nostromo na khnet.info
Úterý Leden 7 09:19:28 CET 2014

Dobrý den,

Já jsem měl v původní meteostanici DS18B20 a HIH4000. Přikoupil jsem
ještě MPX4115 na měření tlaku, ale to bohužel nešlo nastavit, aby to
ukazovalo rozumě alespoň přibližný tlak v celém rozsahu. Tak jsem koupil
Arduino UNO, a celé to předělal.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip