Termostatické hlavice v Lidlu

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Leden 7 00:16:19 CET 2014

Mne ta prva tiez funguje ten rok bez problemov, akurat mi vadi, ze som
musel na zaciatku leta a na konci vytahovat navod, bo som si nepamatal,
ako ju zaparkovat/odparkovat.
Ak vravite, ze sa to stisi namazanim, tak mozno ked skonci sezona, tak ju
rozoberiem a namazem.

Tuto druhu som kupil vyslovene za ucelom rozobratia... :-)

wek