Termostat do chladnicky original/nahrada

Jozef RAČEK Jozef_RACEK na tempest.sk
Pondělí Leden 6 23:26:45 CET 2014

Pokazil sa mi termostat na chladnicke ;-(

Kde sa da kupit termostat Danfoss 077B0246, pripadne jeho nejake novsie nahrady?
Original 077B0246 ma kapilaru dlhu 1.8m, a teploty +9/-9.5 a +2.5/-21 stupnov (najdene na internete)
Original som nasiel v dansku za celkom velke peniaze - 295 DKK (skoro 40E+ doprava)
nasiel som, ze bolo by mozne pouzit aj 077B0233, ale za este vacsie peniaze.

Aky termostat by bolo mozne pouzit?

Nejake termostaty predava napr. aj avelmak, maju ich mnozstva, v mnohych pripadoch bez uvedenia parametrov, s typmi chladniciek v cenach 5-20E
Nenasiel som u nich moj typ chladnicky, ani vyrobcu (SCANDILUXE BSKF352)

Neviem sa prepracovat ani k nejakemu porovnavaciemu katalogu...

Poradi/pomoze mi niekto?

Dodo