rezani hliniku laserem

Michal Krestan krestan na hw.cz
Pondělí Leden 6 20:51:46 CET 2014

Nemate nekdo tip na dodavatele, kdy by mi vyrezal panely o rozmeru cca
40x15mm z hlinikoveho plechu o tloustce 0.4mm. Zkusil jsem uz asi 10
dodavatelu, ale kazdy mi to odmitl s tim, ze umi max. 0.5mm a 0.4mm je
uz udajne moc malo. Jediny dodavatel, ktery toto umel, tak zakazku po
opakovanem zadani celkem 5x zkazil a nasledne ji odmitl znovu udelat.
Bohuzel chyba nebyla ve spatne vyrobe, ale v cloveku, ktery 5x za sebou
nedokazal zopakovat zadani a 5x zadal spatne data pro rezani. Chyby byly
neuveritelne, bud to bylo v jinem meritku, pak nektere otvory s pravym
uhlem mely radius, pak zapomel na sirku orezu a vse bylo mensi atd.
Nechpu, jak dneska muzou nekoho takoveho zamestnavat a jeste se divit,
ze se jim pak zakazka vraci, ale to neni k memu puvodnimu dotazu, to je
jen tak pro pobaveni, jak to nekde funguje.

Michal