Jak na statistiku rychlosti a směru větru?

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Leden 6 19:13:27 CET 2014

Zdravím,

ten diskutér jsem byl já.
Moje údaje a grafy najdete zde:
http://zapadlo.name

Já to generuju pomocí rrdtools a opravdu to chlupaté je.
Koukněte na to a když tak napište co by Vás zajímalo.

Zapik

--

Petr "Zapik" Zapadlo