ABB MicroLogix PLC konektor mini din???

Pondělí Leden 6 15:58:29 CET 2014

Dekuji, pro me dulezita informace, ze konektor je nestandardni a bude
lepsi koupit kabel. Na cene  sice moc nezalezi ale kdyby nekdo mel po
ruce vyhodnejsi nabidku nez za 1000Kc pripadne se mu nejaky nepotrebny
kabel valel v supliku a rad by jej prodal, tak prosím napište. Koukam,
ze je to i na eBay a zkusim zitra poptat u nas (primo eshop jsem zatim
nenasel, to se asi u techle predrazenych cajku moc nenosi... ;-) )