SSD do serveru ?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Leden 6 11:39:24 CET 2014

Do tohoto serveru druhý zdroj stačí dokoupit, možná je v základní
konfiguraci a tohle je už druhý zdroj.
Lichý počet paměťových modulů taky není problém, ProLianty si s tím poradí,
do jednoho obyč stroje jsem teď nacpal 2x2GB + 1x4GB různých rychlostí a
naprosto bez problémů to funguje.
A pak taky není problém uvažovat o Ent licencích, u 2012 ten limit na paměť
tuším není a downgrade na 2008 Ent je možný.
A v neposlední řadě i VMware ESXi limit má, v případě free licence je limit
právě 32GB ram (pro všechny virtuály) a jeden fyzický CPU, u Windows ten
limit neznám.