SSD do serveru ?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Leden 6 11:24:36 CET 2014

Disky dost možná pojedou, ale nebudou hotswap a teoreticky je nemusí vidět
SAS řadič a musely by se píchnout do normální SATA, ale tomu bych moc
nevěřil. On ty HP disky stejně vyrábí někdo jiný, ale tohle má HP funkční a
otestované, navíc, pokud se koupí dostatečně dlouhý CP, tak se záruka
vztahuje i na ty disky, takže klidně sedm nebo osm let. Další věc bude
hodinka bastlení neoriginálních disků do šasi serveru, který s tím nepočítá.
Pokud se tam neplánuje nacpat těch disků deset, tak bych ušetřenou sumu
neřešil, za ty další potíže IMHO nestojí.
SC znamená, že je to nová generace hotplug disků a nepasují tam staré HP
hotplug disky. Disky ostatních výrobců do hotplug klece samozřejmě vůbec
nepasují.