SSD do serveru ?

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Pondělí Leden 6 08:40:12 CET 2014

MSSQL při transakcích zapisuje do transakčního logu. Z tohoto důvodu by
log měl být na co nejrychlejším disku. Do datového souboru se zapisuje
jednou za čas při operaci checkpoint. Ta sesynchronizuje stav logu, dat
a bufferů.
Při práci s dočasnými tabulkami ať už explicitními (create table #A)
nebo implicitními (select from tabulka group by něco) se pracuje s
databází tempdb, která by také měla být na co nejrychlejším disku.
Určitě log, nejlépe vše.

Pokud na datech záleží, tak se to řeší vhodnou zálohovací strategií
(klíčová slova recovery model). Například nastavíte recovery model full
a pak periodicky zálohujete transakční log. Jste pak schopen obnovit
databázi k určitému okamžiku.

Máte-li v oblasti správy či programování MSSQL mezery, mohu vám
doporučit perfektní školení. Školí to člověk, který o tom ví snad vše,
umí to vysvětlit a to včetně důvodů, proč to tak je (popíše, jak to
funguje uvnitř).

L.