SSD do serveru ?

Jiri Sladek sladek na czhops.cz
Neděle Leden 5 19:49:25 CET 2014

Já jsem prolezl několik e-shopů a za tento disk byla všude cena kolem 12k.

Zjišťoval jsem, co znamenají písmenka SC v označení disku, a znamená to
'pouze pro servery řady G8'.
Viz
http://h20195.www2.hp.com/v2/GetDocument.aspx?docname=c03918143&doctype=quickspecs&doclang=EN_GB&searchquery=&cc=uk&lc=en
Na straně 11 je věta:
   Any drive with SC in the product description is for Gen8 hot plug
server bays servers only.

Z této věty se dá odhadovat, že v serverech HP je něco, co si ohlídá,
jestli jsem použil správný disk
a jiný disk mi to odmítne. Nebo nastane horší případ, že to bude
fungovat, ale s problémy.

Máte někdo zkušenosti s použidím těch disků  Intel DC S3700 (o kterých
psal Petr Zahradník) v serveru?
Nebo s použitím jiných non-HP SSD disků v serveru HP?

Jiří Sládek