Trochu OT - CO2 a fyzika

Neděle Leden 5 15:45:32 CET 2014

Pred par lety jsme v aute o Velikonocich pres noc nechali PET flasku s
vodou, bylo dost pod nulou. Nastoupili jsme, vzal jsem flasku do ruky, porad
tekuta, zvedave jsme si ji prohlizeli a nahle "bez zjevne priciny" voda
prudce zmrzla a petka se nafoukla. Velmi efektni, ale uz se nam to nepovedlo
nikdy zopakovat.
(tak me napada, tohle kdyby se tak stalo te chudince z Novy na Sumave :-))

D.O.