Serial port v DOSboxu

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Neděle Leden 5 12:33:57 CET 2014

Pred casem jsme zkouseli DOSBox s nejakym nasim DOS programem, ktery na
XP taky fungoval, ale v nem to nikdy pres COM nekomunikovalo.
Ja byt Vama stahnu Hirens Boot CD, ktery rozbalite na USB flash disk. Z
nej pak nabootujte do DOSu a program spustte z te flasky. Soucasti toho
CD je i live Windows XP, to se Vam taky muze hodit. Jinak se jedna o
klasicke zachranne CD s mnoha vselijakymi utilitami a programy.
http://www.hirensbootcd.org/download/
Postup jak to nainstalovat na USB:
http://www.hirensbootcd.org/usb-booting/

Martin Hanek