Trochu OT - CO2 a fyzika

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Sobota Leden 4 23:42:15 CET 2014

No já nevím, je to jen citace z jiné konference, ale jestli je to tak,
jak je popsáno netuším. Ale předpokládám že ano.

Já osobně si představuji plyn jako něco co viditelně "neteče" a kapalinu
jako něco, co vidím a "teče"   :-)

( i když třeba plynný chlor je také vidět - má žlutozelenou barvu :-)   )