Trochu OT - CO2 a fyzika

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Sobota Leden 4 23:13:13 CET 2014

Kuba Jan píše v So 04. 01. 2014 v 22:31 +0100:
> Pokud nestudujete chemii/fyzikální chemii, tak věřím, že se k podobným
> věcem nedostanete, ale je to zajímavé , že ?
> Asi na tom něco bude, dle výše uvedeného je to tedy plyn s hustotou
> blízkosti kapaliny  :-)

Tady aspon nejde o krk, zajimavejsi aplikace fyziky plynu je zkoumani
proc se obcas utopi nejaka ta ponorka, pokud ji selzou motory. Vzdyt
preci muze vytlacit vodu ze zatezovych nadrzi a vynorit se... :)

PS. Sice neni patek, ale nedalo mi to. Piccard dobre vedel, ze jistejsi
je benzin nez nejaky vzduch, dnesni ekologove by ho asi ukrizovali.

Radek (benediktěhw.cz)