Serial port v DOSboxu

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Sobota Leden 4 22:54:09 CET 2014

Tak ještě budu otravovat. Pro ladění potřebuji jednoduchou aplikaci,
napsanou původně v Pascalu 6. EXE soubor na W7 samozřejmě nejede,
to jsem ani nečekal. Naistaloval jsem DOS box ale nedaří se mi nastavit
baudovou rychlost. Na seriovy port mám namapovaný COM5 přes převodník
USB - RS232 ale čte mi to nesmysly. Typicky špatná baudová rychlost.
V DOS boxu jsem žádné nastavení rychlosti nenašel, ten můj program si to
normálně nastavuje sám, ale to tady asi nebude fungovat.
Zkoušel jsem i nastavit rychlost přímo ve správci zařízení, ale to se chová
stejně špatně. Pro komunikace přes sériovou linku nen můj SW používá
standardní DOS funkce, žádné přímé přísupy na port. Na WXP funguje naprosto
normálně. Myslíte, že mám nějakou šanci to v této konfiguraci a ještě
přes USB převodník prostřelit ?

--
Zdravi
Jirka OK1MWW