Architektury MCU, bolo: gnu make Re SDCC pod Winows 7 64 bit

Sobota Leden 4 21:27:40 CET 2014

Ja vam to az tak presne nereknu, ale obecne. Pro jednodussi a starsi jadra
ARM 7/9/11/.. tvori licencni poplatky 1-1,5% z ceny chipu, u Cortexu a
A-serives 1.5% az 2% u ARMv8 te to neco malo nad 2%. Tohle jsou ceny za
jadro, pak mate moznost koupit i dalsi IP balik opicaren okolo, kde cena
vseho prida zhruba dalsi 0.5% z ceny chipu.
Mozna vam to prijde malo a nepodstatne, ale je to docela dost a v cene to
rozhodne neni nepodstatna polozka zvlaste kdyz ji platite z vyrobeneho a ne
prodaneho ks :-)