gnu make Re SDCC pod Winows 7 64 bit

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Sobota Leden 4 21:14:09 CET 2014

No ta chyba byla asi způsobena tím, jak jsem při různých experimentech
už při adaptacích kódu pro nové SDCC ledacos měnil a asi jsem něco
někde zapomněl vrátit zpět.
Co se týče toho DOS okna tak tedy precizně :

- v Total comadru ve svém adresáři napíšu cmd.
- otevře se černé DOS okno s promptem v mém adresáři
- napíšu make s nějakými paramatry
- problikne ještě jedno DOS okno s nějakými hláškami, které nestihnu přečíst
- vrátí se první DOS okno s promptem které nejde nijak posouvat zpět

Když to pustím přes BAT, s PAUSE, tak to tam mám.
Ten BAT soubor ale musím v Total comanderu pustit jako správce, i když mám
správcovská privilegia na svém účtu nastavená. Jinak to nefunguje.

ale to už je jen jako perlička. Důležité je, že mi to dělá ten hEX soubor,
 se kterým můžu zítra konečně ladit tu aplikaci.