Architektury MCU, bolo: gnu make Re SDCC pod Winows 7 64 bit

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Sobota Leden 4 19:30:37 CET 2014

Vidis, ja mam presne ten pocit o '51 - ze je to minimum hardwaru s
dorazom na utrpenie programatora. MCU-ovite klony 6800 sa mi
programuju - na rozdiel od '51 - vyborne.
Zrejme v tom posudozvani a objektivite bude hrat aj predosla
skusenost. Je stale kopa ludi, ktori vyrastali na 8048 a 8080, lebo
nic ine nebolo, boli v tom ozaj dobri a pre nich bol '51 logicky krok.
Mne chyba tato kontinuita a '51 je pre mna krok absolutne vedla.

To priemyselne pouzitie je dane tym, ze '51 jadro je k dispozicii
velmi lacno. Ak by do toho USB kluca bolo treba dat ine jadro, museli
by sa riesit licencie a nebodaj platit nejake poplatky - inak nie je
technicky dovod preco nepouzit cokolvek ine.

Dňa 4. januára 2014 18:32, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: