Jak na drátovačku tenkých drátů v rozváděči ?

jurp jurp na volny.cz
Sobota Leden 4 18:26:28 CET 2014

Jako u 264, bud jejich specialnim nastrojem, nebo uzkym sroubovakem.
Jj. zlate 222-ky. Ty mam velice rad.
Apropo, i na ne se uz dela drzacek na DIN listu. Sice jen na 11 pozic.
Hledejte u Waga kody:
222-500 - drzacek
222-505 - bocni deska pro odlehceni tahu vodicu
222-510 - drzacek pro uhlove uchyceni na DIN listu

Nejlepe je to videt tady:
https://www.wagobox.com/shop/tools-accessories/accessories/right-angled-carrier-for-din-rail-connector-carriers.html

JURP